poniedziałek, 22 września 2014

Recenzja : Kosmetyki TianDe

Słyszałyście o tej firmie? Przetestowałam serię przeciwtrądzikową, zapraszam na recenzję !


Jakiś czas temu skusiłam się na wypróbowanie kosmetyków tianDe. Nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam. Katalog podsunęła mi moja fryzjerka, która bardzo te kosmetyki polecała. Z racji tego, że lubię eksperymentować, zdecydowałam się na zakup. Moją decyzję o tym utwierdził fakt, że te kosmetyki są w 90% naturalne. 

Zdecydowałam się na przetestowanie serii przeciwtrądzikowej, ponieważ mam duży problem z zaskórnikami i bliznami potrądzikowymi. Z całej gamy dostępnych kosmetyków w tej serii wybrałam trzy : żel, tonik i krem przeciw bliznom i zaskórnikom.




 1. ŻEL DO MYCIA TWARZY (100g), 




OPIS:
Unikalna formuła żelu oparta na soku z aloesu, delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę, głęboko penetruje pory, usuwa nadmiar łoju, uspokaja, likwiduje zaczerwienienia. Konsystencja delikatnej pianki ułatwia mycie, nie wysusza skóry. 

MOJA OPINIA:
+ Żel bardzo wydajny, wystarczy mała ilość do umycia całej buzi,
+ Nie powoduje efektu "ściągnięcia", delikatnie czyści ale nie wysusza,
+ Zapach szału nie robi, jednak świadomość, że jest to kosmetyk w 90% naturalny,
powoduje, że zapach mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. 

- Jedyny "minus", to tylko fakt, że przy myciu buzi, odczuwalny jest delikatny posmak mydła 
( nie jem tego żelu :p , ale po dokładnym oczyszczeniu buzi wodą i tak na ustach zostaje delikatny posmak)


 
2. LOTION PRZECIWZAPALNY (60ml) 


 OPIS:
Delikatny płyn oczyszczający do skóry trądzikowej. Działa antybakteryjnie, odświeżająco, ściągająco. Wyciągi roślinne łagodzą oraz przyczyniają się do ujednolicenia kolorytu skóry. Ma działanie ściągające, przeciwzapalne, dezynfekujące, normalizuje czynności wydzielnicze oraz przyczyniają się do szybkiego zniknięcia zaczerwienień i obrzęków. 

MOJA OPINIA:
+ Delikatnie oczyszcza, przywracając prawidłowy odczyn pH skóry,
+ autentycznie likwiduje zaczerwienienia i obrzęki,
+ bardzo wydajny,
+ zapach (tak jak wyżej) :)


 3. KREM PRZECIW ZASKÓRNIKOM I BLIZNOM(20g)




OPIS :
Krem jest bardzo skutecznym środkiem do zwalczania trądziku oraz blizn. W składzie zawiera olej z drzewa herbacianego który jest unikatowym naturalnym środkiem antyseptycznym, przeciwgrzybiczym i ma potężne działanie bakteriobójcze. Nanocząsteczki perły natomiast aktywnie odżywiają, chronią skórę przed infekcjami, regulują równowagę lipidową, nawilżają, łagodzą i zapewniają relaks. Krem wyrównuje kolor i powierzchnię skóry. Usuwa wykwity trądzikowe jednocześnie odżywiając i nawilżając skórę. Pobudza krążenie, przywraca metabolizm na poziomie komórkowym. Powoduje szybkie gojenie się mikrourazów, wyrównuje skórę oraz zapobiega powstawaniu blizn. Jest najbardziej skuteczny w połączeniu z innymi środkami serii Master Herb. Rezultat jest już widoczny po 12 godzinach zastosowania preparatu. 

MOJA OPINIA: 

+ wydajny,
 + faktycznie wyrównuje koloryt i powierzchnię skóry,
+ usuwa wykwity skórne, 
+ przyjemna aplikacja.


 Rozmawiając z konsultantką podczas zamawiania, uprzedziła mnie, że na początku na buzi będę miała "wysyp" i tak też było. Nie było tragedii, parę wyprysków, ale już po tygodniu stosowania widać było, że skóra na buzi się poprawia, a co najważniejsze - nie przesusza mi jej. Kosmetyki nie powodują uczucia ściągnięcia, a to dla mnie bardzo ważne, bo im bardziej skórę się przesusza, tym więcej łoju produkuje i choć szybkie są efekty takich kosmetyków, wszystko po jakimś czasie wraca z podwojoną siłą.


Ogólnie co do firmy tianDe słyszałam pozytywne opinie także o maseczkach (ok. 6 zł) kolagenowych, bądź peel-off, także szampony podobno są rewelacyjne i serie antycellulitowe. Ja osobiście na pewno wypróbuję jeszcze inne kosmetyki tej firmy, bo zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. 

  Jeżeli ktoś ma buzię trądzikową, skórę tłustą, problematyczną i szuka złotego środka, zachęcam do wypróbowania, ja się nie zawiodłam.


Aaaa i zapomniałabym. Co do cen, są różne, ponieważ nie trzeba zamawiać tylko u konsultantki, kosmetyki są dostępne w sprzedaży online na wielu stronach. Ja za moje kosmetyki zapłaciłam 130 zł. Ani drogo, ani tanio, ale nie uważam żebym przepłaciła, jak na taki produkt, naprawdę bardzo rozsądna cena.

A Wy, znacie te kosmetyki? Może coś wypróbowałyście? Podzielcie się opiniami !

22 komentarze:

  1. Ja używałam na trądzik Iwostin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę w ogóle nie słyszałam o tej marce. Jest dostępna tylko u konsultantek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić przez konsultantkę, ale także przez internet, zalecałabym jednak kupując przez internet zdecydować się na ich stronę oficjalną, bo poboczne hurtownie tak naprawdę nie wiadomo co sprzedają.

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, ale powiem że ostatnio też bardzo polubiłam wszelkie naturalne kosmetyki i widzę, że lepiej działają na moją skórę :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuuurcze całkiem fajny produkt ;) jeśli działa to jest wart każdej swojej ceny ;D a marki nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego z wymienionych nie próbowałam :}
    im-mags.blogspot.com

    obs?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nienawidzę tego smaku kosmetyku w budzi po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. no to pora dla mnie iść na zakupy ;p
    dziekuje za obserwacje, obserwowuje już od dawna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwowuje, boże co ja mam w glowie
      obserwuje* :D

      Usuń
  8. Coś mi się o uszy ta firma obiła, ale nie zwróciłam na nią większej uwagi. Może pora przyjrzeć się bliżej, choć 130zł to całkiem sporo. :/

    Może obserwacja za obserwację? :)
    Ja właśnie Cię zaobserwowałam, jbc to mój blog:
    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych kosmetykach ale po Twojej recenzji może i bym się skusiła:)
    +Obserwuję i liczę na rewanż:)

    http://hopemymiddlename.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jestem tu pierwszy raz i wiesz co?
    Od razu mi się tu spodobało :)

    Pozdrawiam Toivoa. :)
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post,dzięki tobie mam ochotę wypróbować te kosmetyki ,nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie.Zapraszam do mnie;
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam nigdy, ale jak dobrze, że jest Twoj post! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie spotkałam się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że składu nie podałaś :/

    OdpowiedzUsuń
  15. W sieci natykałam się już na różnorodne, poprawniejsze lub gorsze wpisy, jakkolwiek ten konkretny artykuł mi zaimponował. Według mnie warty przeczytania, dużo wolno z niego wyciągnąć. Oby tak dalej, pewno jeszcze tutaj zajrzę!

    OdpowiedzUsuń