wtorek, 14 października 2014

Makijaż konkursowy

Makijaż konkursowy pt. "Inspiracja MiLady"
Niedawno wzięłam udział w konkursie, którego tematyką była inspiracja makijażem autorki, dlatego mój makijaż zainspirowałam tym oto zdjęciem.

Uwielbiam takie kolorowe makijaże, dodatkowo mogłam zaszaleć nową paletką Sleek Arabian Nights, która jest cudowna :)

Niestety zdjęcia nie oddają w 100 % tego co na żywo, ponieważ makijaż robiłam wieczorem i to był duży błąd. Z małą pomocą przyszła mi lampa-lupa, którą posiadam w domu i używam do zabiegów, więc nie jest z tymi zdjęciami aż tak źle :) 

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba. Trzymajcie za mnie kciuki !!! 

:*:*:* 





9 komentarzy:

  1. Świetny!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie podkreśla tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny!!!!

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny makijaz
    ! wspaniale sie prezentuje i sliczne ci w nim :):):)

    http://villemo20.blogspot.com

    ps obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odważny :) ślicznie wygląda na oku, rozcieranie cieni płynne - super robota. Podoba mi się też, że nie dałaś takiej mocnej czarnej kreski na linii wodnej - jednak ten zabieg pomniejsza oko i nie jestem jego zwolenniczką. Piękna z Ciebie dziewczyna, pozdrawiam i życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń